مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-11سياسي

همایش جهاد تبیین عشایر در استان بوشهر برگزار می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: همایش جهاد تبیین در حوزه عشایری نیمه دوم امسال برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در دیدار با جامعه عشایری استان بوشهر اظهار داشت: جهاد تبیین از مسائل مهمی است که باید در همه عرصه ها مد نظر قرار گیرد و این موضوع در جامعه عشایری نیز دنبال می شود.

وی خواستار تبیین و آگاهی بخشی نگاه و خدمات انقلاب اسلامی به جامعه عشایری شد و بیان کرد: در رژیم پهلوی ستم و ظلم های گوناگونی به این مجموعه شد و امام راحل عشایر را ولی نعمت ما خواندند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر تبیین نقش عشایر در نظام اقتصادی، فرهنگی و مذهبی ایران از حیث های متفاوت گفت: باید نقش عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، تمدن آفرینی تبیین و کاستی ها و کمبودهای این مجموعه بررسی و راهکارهای عملی برای رفع این مشکلات ارائه شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیعت جامعه عشایر با رهبر معظم انقلاب اسلامی در فتنه سال 1388 به برگزاری همایش عشایر تخصصی جهاد تبیین عشایر پرداخت و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش تخصصی جهاد تبیین عشایر باید در دستور کار قرار بگیرد و در راستای حمایت از برگزاری این همایش در شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر برنامه ها و طرح های مورد نظر تصویب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش جهاد تبیین عشایر در استان بوشهر برگزار می شود

همایش جهاد تبیین عشایر در استان بوشهر برگزار می شود