مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-13سياسي

ضرغامی: 2 هزار و 580 پروژه گردشگری در دست ساخت است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 22 شهریورماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از ساخت 2 هزار و 580 پروژه گردشگری، خبرداد و گفت: بودجه نظر گرفته برای آن ها 370 هزار میلیارد تومان است که تکمیل و افتتاح آن ها موجب اشتغال زایی برای بیش از 100 هزار نفر خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 22 شهریورماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: لازم می دانم از کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تشکر کنم به خاطر اقداماتی که در حوزه غنی سازی فصل مستقل مربوط به وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی انجام داد.

وی افزود: امسال برای اولین بار در برنامه توسعه کشور شاهد این هستیم که یک فصل مستقل مربوط به حوزه های وزارتخانه ما وجود دارد.

البته در هیچ دوره چنین موضوعی وجود نداشته است که نشانه اهتمام دولت به حوزه های ماموریتی ما است.

ضرغامی، گفت: خوشبختانه وقتی لایحه به مجلس رفت در کمیسیون تخصصی و کمیسیون تلفیق همکاران ما حضور داشتند و اقدامات خوبی برای غنی سازی حوزه ما به ویژه در حوزه های ساختاری، اعطای مجوز، هماهنگی ها، روان ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: 2 هزار و 580 پروژه گردشگری در دست ساخت است

ضرغامی: 2 هزار و 580 پروژه گردشگری در دست ساخت است