مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:162023-09-11سياسي

جزییات دستگیری یک کارچاق کن در پارسیان هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز اعلام کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم شناسایی و برخورد با افراد فرصت‎ طلب و سودجو که به چهره قضات و کارکنان خدوم عدلیه آسیب وارد می کنند، یک کارچاق کن که ادعای نفوذ در پرونده های قضایی را داشت، توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هرمزگان در شهرستان پارسیان، شناسایی و دستگیر شد.

به گفته وی، با توجه به شکایت تعدادی از اهالی شهرستان پارسیان از فردی که با توسل به اقدامات متقلبانه و ادعای واهی اعمال نفوذ در پرونده های قضایی، مبالغی را دریافت کرده بود، موضوع در رصد اطلاعاتی نامحسوس کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت و برای دستگیری فرد مورد نظر، دستورات لازم صادر شد.

قهرمانی گفت: به دستور رییس حوزه قضایی پارسیان پس از جمع آوری دلایل و مدارک کافی، این متهم توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هرمزگان شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم دارای شغل آزاد بوده و هیچ گونه رابطه قراردادی، شغلی یا استخدامی با دستگاه قضایی ندارد، یادآور شد: عناوین اتهامی این فرد، کلاهبرداری و ادعای اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی در پرونده های قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری یک کارچاق کن در پارسیان هرمزگان

جزییات دستگیری یک کارچاق کن در پارسیان هرمزگان