مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:402023-08-24سياسي

سردار جوانی: شعار زن، زندگی، آزادی، اسم رمز اندلسی کردن ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار یدالله جوانی در دومین دوره توانمندسازی و دانش افزایی اساتید بسیجی در مشهد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، - برگزاری دومین دوره توانمندسازی و دانش افزایی اساتید بسیجی سردار جوانی: شعار زن، زندگی، آزادی، اسم رمز اندلسی کردن ایران است معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف دشمن مایوس سازی مردم و حتی مسئولان و مدیران ما از آینده است، تصریح کرد: جهاد تبیین ، جهاد امیدآفرینی است.

با تصویر سازی درست باید ذهن را از اسارت دشمن خارج کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار یدالله جوانی در دومین دوره توانمندسازی و دانش افزایی اساتید بسیجی در مشهد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند: در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید و ترس و ناامیدی را از خود و دیگران برانید این نخستین و ریشه ای ترین جهاد شماست.

وی با طرح این پرسش که چگونه جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی انجام دهیم؟ گفت: به گفته رهبری مکتب شهید سلیمانی و جهاد تبیین و امید آفرینی این شهید والامقام الگوی مناسب و کارآمدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جوانی: شعار زن، زندگی، آزادی، اسم رمز اندلسی کردن ایران است

سردار جوانی: شعار زن، زندگی، آزادی، اسم رمز اندلسی کردن ایران است