مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-30دانش

تبلیغات گسترده فروش صندلی دانشجویی پزشکی


مسئله پذیرش دانشجوی پزشکی و فروش صندلی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی، شائبه ای است که همواره وجود داشته است.

وزارت بهداشت نیز در این زمینه بارها اعلام کرده که خرید و فروش صندلی پزشکی در هر یک از دانشگاه های دولتی و یا آزاد غیرقانونی بوده و افراد و مؤسساتی که به این منظور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، پذیرش دانشجوی پولی با عنوان پذیرش دانشجو بدون کنکور و یا خرید صندلی دانشگاه موضوع تازه ای نیست و سابقه آن به اوایل دهه هشتاد (سال های 1382 و 1383) برمی گردد.

این مسئله از زمانی آغاز شد که داوطلبان زیادی، متقاضی تحصیل در هر یک از رشته های پزشکی شدند و همین موضوع باعث شد که برخی افراد و مؤسسات، با هدف سوءاستفاده ، اقدام به دریافت هزینه های کلان برای پذیرش دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی کنند.

بسیاری از داوطلبانی که تمایل دارند در رشته های پزشکی تحصیل کنند، اما می دانند که قبولی در رشته های پزشکی [به هردلیلی] برای آنها میسر نیست، مشتری و متقاضی اصلی این قبیل آگهی ها هستند.

در این میان، برخی افراد در قالب موسسات یا فردی، تبلیغات گسترده ای را در معرض دید دواطلبان قرار داده و مدعی هستند، می توانند در قبال دریافت مبالغ هنگفت، علاقمندان را با شیوه خرید صندلی پزشکی یا پذیرش دانشجوی پزشکی و حتی بدون لزوم شرکت آنان در کنکور، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات گسترده فروش صندلی دانشجویی پزشکی

تبلیغات گسترده فروش صندلی دانشجویی پزشکی