مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-11پزشكي

آغاز دوره آموزشی پزشکان پایش سلامت ایثارگران در البرز


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دوره آموزشی پزشکان پایش سلامت ایثارگران، گفت: نشست های آموزشی بر اساس نیازهای جامعه هدف تعریف می شود و خروجی آن باید در فرآیندهای درمانی ایثارگران بکارگیری شود و موثر واقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، دوره آموزشی پزشکان پایش سلامت ایثارگران، امروز 20 شهریور ماه با حضور پزشکان پایش سلامت استان های البرز، قزوین، شهرستان های استان تهران، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر مسؤولین به همت معاونت بهداشت و درمان بنیاد البرز و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با رویکرد سالمندی در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.

  سلیمان رستمیان، در این نشست آموزشی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، آموزش و پیشگیری را یکی از مهمترین فعالیت های بنیاد در چهارچوب برنامه عملیاتی دانست و گفت: این برنامه در همین راستا و باهدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه ایثارگری و آشنایی بیشتر پزشکان پایش سلامت با نیازمندی های جامعه ایثارگری در دوران سالمندی برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: عمده توجهات بنیاد از گذشته در حوزه رسیدگی به موضوعات درمانی ایثارگران در بخش های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره آموزشی پزشکان پایش سلامت ایثارگران در البرز

آغاز دوره آموزشی پزشکان پایش سلامت ایثارگران در البرز