مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-29اقتصادي

1000 تعاونی راکد و نیمه فعال در کرمانشاه داریم


رییس اتاق تعاون کرمانشاه با اشاره به وجود حدود هزار تعاونی راکد و نیمه فعال در کرمانشاه، گفت: بعد از ادغام وزارت کا رو تعاون که در سالیان گذشته صورت گرفت، - ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق تعاون کرمانشاه با اشاره به وجود حدود هزار تعاونی راکد و نیمه فعال در کرمانشاه، گفت: بعد از ادغام وزارت کا رو تعاون که در سالیان گذشته صورت گرفت، بخش تعاون توسط بخش کار و اشتغال بلعیده شد.

جلیل کرم به مناسبت هفته تعاون (اول تا هفتم شهریور) در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وجود حدود 2400 تعاونی فعال در کرمانشاه، افزود: حدود 1000 تعاونی راکد و نیمه راکد نیز در سطح استان داریم.

وی تعداد اعضای تعاونی های کرمانشاه را بالغ بر یک میلیون و 800 هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: تعاونی های کرمانشاه در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، مسکن، خدمات، تولید، توزیع، تعاونی مصرف، تعاونی مرزنشینی و .

فعالیت دارند.

رییس اتاق تعاون کرمانشاه سپس از مهمترین مشکلاتی که باعث شده تعاونی ها دچار رکود شده و سهم واقعی خود از اقتصاد را از دست بدهند نیز یاد و خاطرنشان کرد: معتقدم اصلی ترین عامل ادغام دو وزارتخانه کار و تعاون بود که باعث شد بخش تعاون توسط حوزه کار و اشتغال بلعیده شده و در سایه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 تعاونی راکد و نیمه فعال در کرمانشاه داریم

1000 تعاونی راکد و نیمه فعال در کرمانشاه داریم