مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-29سياسي

پیشگیری و مبارزه با فساد خط قرمز دولت سیزدهم است


رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: یکی از موضوعاتی که رییس جمهور از ابتدای تشکیل دولت و حتی قبل از آن مورد تاکید قرار داده، پیشگیری و مقابله با فساد است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: یکی از موضوعاتی که رییس جمهور از ابتدای تشکیل دولت و حتی قبل از آن مورد تاکید قرار داده، پیشگیری و مقابله با فساد است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان امروز 7 شهریور ماه در ششمین روز از هفته دولت در نشست با مدیران خراسان شمالی اظهار کرد: برای مبارزه با فساد، اقدامات این دولت بی نظیر است که اصول 12 گانه ای تدوین شد که یکی از آن ها شایسته گزینی، تعیین نماینده ویژه رییس جمهور در حوزه پیشگیری و مبارزه با فساد است.

وی ادامه داد: با تاکیدات رییس جمهور، تمامی موارد فساد با جزییات و به صورت دقیق مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، به طوری که مدعی مبارزه با فساد و برخورد با متخلفان هستیم.

وی با بیان اینکه انتصابات از موضوعات مهم دولت سیزدهم است، گفت: کمیته ای برای بررسی انتصابات استان ها تعیین شده است که نیروهای باتجربه ای در این استان از سوی استاندار انتخاب شده که به نسبت سایر استان ها متفاوت است.

درویشیان به اهمیت جایگاه مدیران در خدمت رسانی بهتر به مردم اشاره و اظهار کرد: باید از این فرصت به درستی استفاده شود و خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری و مبارزه با فساد خط قرمز دولت سیزدهم است

پیشگیری و مبارزه با فساد خط قرمز دولت سیزدهم است