مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-13فرهنگي

دومین جشن مهر سینمای ایران برای توجه به هنرمندان مغفول و محروم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قادر آشنا دبیر دومین جشن مهر سینمای ایران در نشست خبری این جشن که با شعار اخلاق، آگاهی و امید، از 26 شهریور تا 10 مهر در استان ها و 13 مهر در تهران برگزار می شود، - دبیر دومین جشن مهر سینمای ایران گفت: یکی از سیاست های اصلی و اصولی سازمان سینمایی در این دوره تمرکززدایی، توزیع متوازن و عدالت فرهنگی از طریق توجه به استان ها و هنرمندان شهرستانی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قادر آشنا دبیر دومین جشن مهر سینمای ایران در نشست خبری این جشن که با شعار اخلاق، آگاهی و امید، از 26 شهریور تا 10 مهر در استان ها و 13 مهر در تهران برگزار می شود، ضمن بیان مطلب فوق افزود: سال گذشته اولین جشن مهر سینمای ایران را با این رویکرد که جشن روز سینما تنها محدود به تهران نباشد و عمومیت پیدا کند، طراحی کرده ایم تا این رویداد در مقیاس ملی برگزار شود.

او ادامه داد: تجلیل از هنرمندان سینمای استان ها که تاکنون مورد توجه نبوده اند و نیز برجسته کردن روز ملی سینما برای همه اقشار جامعه به ویژه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی از دیگر اهداف این جشن است.

وی اضافه کرد: در جشنواره های مختلف کشور معمولاً از سازندگان آثار اعم از کارگردان و بازیگر و عوامل فیلم تجلیل می شود در حالی که فرآیند سینما با مجموعه کثیری از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشن مهر سینمای ایران برای توجه به هنرمندان مغفول و محروم

دومین جشن مهر سینمای ایران برای توجه به هنرمندان مغفول و محروم