مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-23ورزشي

دسته گل سرپرست منصوب وزیرمستعفی ورزش در سوارکاری


این روزها ورزش کشور با مشکلات عدیده ای از جمله حضورافراد غیر متخصص و منصوب در دوره حمید سجادی، دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ یکی از این معضلات شدید، سرپرست موقت فدراسیون سوارکاری است که حالا بدون توجه به قانون و مسائل اساسنامه ای ورزش کشور، سودای ریاست در سر دارد.

از روزی که سرپرست دوم ، توسط وزیر سه اخطاره برای فدراسیون سوارکاری منصوب شد عده ای از دلسوزان این رشته با توجه به سابقه ی وی ، ابراز نگرانی شدید کردند که قطعا این ره به ترکستان است اما وزیر مستعفی ورزش محکم و استوار بی توجه به قانون نه تنها از حمایت بی دریغ خود کم که نکرد بلکه هر روز بیشتر فرد نزدیک به خود را مورد لطف قرار داد.

این حمایت و الطاف بی دریغ کار را به جایی رساند که امروز فردی که قرار بود فقط سرپرست موقت باشد تا سکان فدراسیون را به دست اهل فن و افراد متخصص بسپارد، حالا سودای ریاست در سر دارد.

  سودای ریاست با حمایت وزیر مستعفی سرپرست موقت که یکباره با شعار شبانه《 اگر مردم بخواهند می آیم! 》صبحگاهان ثبت نام کرد و از هر آنچه که می توانست برای چیدمان مجمع به نفع خود استفاده کرد تا با حمایت وزیر سابق، بی رقیب و مطمئن به کرسی ریاست فدراسیون تکیه بزند و در این راستا چندین مورد از تخلفات آیین نامه ای و اساسنامه ای را برای رسیدن به منزل مقصود انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته گل سرپرست منصوب وزیرمستعفی ورزش در سوارکاری

دسته گل سرپرست منصوب وزیرمستعفی ورزش در سوارکاری