مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:302023-08-24سياسي

کتاب فاخری درباره همدان نگاشته شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید کتابی فاخر درباره همدان نگاشته شود تا تاریخ و تمدن این کهن دیار به جهانیان معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه نشست تأثیر ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان در توسعه گردشگری استان که با حضور فعالان گردشگری و میراث فرهنگی به مناسبت روز همدان برگزار شد، عنوان کرد: ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان تنها با همکاری همه دستگاه ها و دست به دست هم دادن عملی می شد که در همدان این اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه پس از ثبت جهانی نام همدان در ردیف نام های بلند و پرآوازه در دنیا قرار می گیرد و جایگاه خود را در دنیا پیدا می کند، افزود: این ظرفیت مهم باید به بهترین نحو به جهانیان شناسانده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان تاریخ بلندی دارند، اضافه کرد: این آسمان در طول تاریخ پر از ستاره بوده و نه فقط برای ایران که برای دنیا مثال زدنی است و این تاریخ پرافتخار باید در ذهن کودکان این مرز و بوم نهادینه شود.

حاجی بابایی در ادامه صحبت های خود، با تاکید بر اینکه باید کتابی فاخر درباره همدان نگاشته شود تا تاریخ و تمدن این کهن دیار به جهانیان معرفی شود، گفت: با تدوین ظرفیت های فرهنگی، نام همدان بیش از پیش در تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب فاخری درباره همدان نگاشته شود

کتاب فاخری درباره همدان نگاشته شود