مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-10سياسي

سوال از وزیر کشور در مورد وضعیت اتباع بیگانه و ورود غیر مجاز آن ها


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به سوال خود از وزیر کشور، گفت: سیاست منسجمی در مورد اتباع بیگانه به ویژه اتباع غیر مجاز اتخاذ نشده است.

- زهره الهیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به سوال خود از احمد وحیدی وزیر کشور که در دستور کار روز دوشنبه این هفته کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس قرار دارد، گفت: محوریت این سوال در مورد وضعیت اتباع بیگانه در کشور است.

وی با بیان اینکه  تعدادی از نمایندگان مجلس نیز سوال بنده را امضا کردند، گفت: با توجه به ورود غیر مجاز اتباع بیگانه به کشور و شرایطی که در کل کشور و سامانه های مرتبط با حوزه اتباع خارجی ایجاد شده است باید گفت، چرا سیاست منسجمی در مورد ورود اتباع بیگانه به ویژه اتباع غیر مجاز اتخاذ نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی ورود اتباع افعانستان به کشور دچار مشکل است، تصریح کرد: بعد از بر سر کار آمدن طالبان شاهد ورود بی رویه اتباع افغانستان به کشور بودیم، بخش زیادی از این اتباع به صورت غیر مجاز وارد کشور شدند و این فعالیت عدم مدیریت کار آمد را نشان می دهد همچنین مشکلاتی را نیز این ورود های غیر مجاز اتباع بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از وزیر کشور در مورد وضعیت اتباع بیگانه و ورود غیر مجاز آن ها

سوال از وزیر کشور در مورد وضعیت اتباع بیگانه و ورود غیر مجاز آن ها