مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-09اقتصادي

سرمایه گذاری مردم در هتل سازی به جای مسکن


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی شهر تهران با اشاره به بالا بودن ظرفیت های گردشگری در کشور بر سوق دادن سرمایه گذاری و مشارکت مردم در صنعت هتل سازی، - مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی شهر تهران با اشاره به بالا بودن ظرفیت های گردشگری در کشور بر سوق دادن سرمایه گذاری و مشارکت مردم در صنعت هتل سازی، ساخت بیمارستان و توسعه مناطق آزاد تجاری و شهرک های صنعتی تاکید کرد.

خشایار باقرپور در گفت وگو با ایسنا درباره طرح های در دست اجرای اتحادیه اظهار کرد: سیاست ما در اتحادیه بر این بوده که ابتدا به ظرفیت های داخلی بپردازیم زیرا معتقدیم که آینده درآمدهای ملی ما مبتنی بر نفت نخواهد بود و صنعت گردشگری صنعت جایگزین آن خواهد بود.

در حال حاضر زیرساخت های گردشگری در کشور ما کامل نیست و آمادگی ورود به این فضا را در عرصه بین المللی نداریم لذا در اتحادیه برنامه ریزی ویژه ای برای توسعه صنعت گردشگری صورت گرفته و با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نیز در این زمینه مذاکراتی داشتیم.

در حال حاضر چند هتل در کیش، قشم، مشهد، اردبیل، کرمانشاه، کرج و تهران توسط شرکت های تحت پوشش اتحادیه در حال ساخت است و پروژه های دیگری نیز طراحی و برنامه ریزی و در حال اضافه شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری مردم در هتل سازی به جای مسکن

سرمایه گذاری مردم در هتل سازی به جای مسکن