مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 21:502023-09-22پزشكي

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شامگاه جمعه با حضور علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، - به مناسبت هفته دفاع مقدس، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شامگاه جمعه با حضور علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، و سایر مسئولان، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد.

علی اصغر خیرخواه در حاشیه این آیین با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی در مراکز آموزشی اظهار داشت: با توجه به ضرورت افزایش فضا های ورزشی دانشگاه این زمین چمن با اعتباری حدود یک میلیارد تومان و با پیگیری نماینده مجلس و معاونت دانشجویی وزارت بهداشت به بهره برداری رسید.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایجاد و تقویت زیرساخت های ورزشی در راستای سلامت، تندرستی و نشاط دانشجویان تلاش کردیم تا در آستانه اغاز سال تحصیلی جاری این زمین ویژه استفاده دانشجویان و کارکنان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد