مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:112023-09-01اقتصادي

بهره برداری از 18هزار واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: بیش از یک هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده و تحویل مالکان شد و 2 هزار واحد هم با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی است.

وی با اشاره به اینکه 17 هزار واحد دیگر هم در زلزله اخیر خوی دچار آسیب شده بود، اضافه کرد: وام های قرض الحسنه و بلاعوض ترمیم شد و این اقدام نشان می دهد که دولت پرکاری داریم که بلافاصله بعد از هر حادثه ای تلاش می کنند اثرات آن را برطرف کنند تا شهروندان به زندگی عادی برگردند.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت منابع لازم را برای ادامه عملیات بازسازی و تعمیر منازل آسیب دیده از زلزله در جلسه هفته گذشته تصویب کرد، گفت: سعی می شود به زودی در 2 یا سه ماه آینده عملیات بازسازی این 2 هزار واحد به اتمام رسیده و به بهره برداری برسند.

منظور ادامه داد: در دور اول سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی 30 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه تعریف شد که 10 هزار میلیارد تومان از محل منابع عمومی، 10 هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و بقیه اعتبار از محل منابع داخلی و اورده دستگاههای استانی باید تامین اعتبار می شد.

وی افزود: آنچه که امروز افتتاح شد، بیانگر اهتمام دولت به پرداخت سهم خود بوده است چرا که دولت سهم سال 1401 را به طور کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 18هزار واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی

بهره برداری از 18هزار واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی