مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-31پزشكي

ظرفیت های حوزه سلامت ایران دنیا را تحت تاثیر قرار داده است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ظرفیت های حوزه بهداشت و درمان ایران بسیاری از کشورهای دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام عین اللهی ظهر پنج شنبه در آیین بهره برداری از 46 طرح محرومیت زدایی در شیراز بیان کرد: یکی از مطالباتی که مردم از مدیران جامعه دارد برطرف کردن کاستی های جامعه در راستای توسعه و دستیابی به پیشرفت است لازم به ذکر بوده که از بین بردن محرومیت در جامعه همچون اقدام انقلابی است.

وی اضافه کرد: وظیفه ای که برای تمامی مسئولان اجتماعی در نظر گرفته شده تلاش برای از بین بردن محرومیت از جامعه است از این رو باید تمامی مدیران کشور و استان فارس برای حل مشکلات مردمی تمام تلاش خود را انجام دهند.

عین اللهی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: همه تصور می کنند که تنها وزارت بهداشت باید عامل ایجاد سلامت باشد در حالی که عوامل مختلفی در این مهم نقش دارند و پروژه های شهرداری شیراز که در این مراسم تشریح شد نیز در راستای سلامت آفرینی بود.

به گفته این مقام مسئول تمامی شاخص های اجتماعی بر سلامت جامعه اثرگذار است از این رو باید شرایطی در جامعه فراهم شود که تمامی مردم از زیرساخت های سلامت محور بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های حوزه سلامت ایران دنیا را تحت تاثیر قرار داده است

ظرفیت های حوزه سلامت ایران دنیا را تحت تاثیر قرار داده است