مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-23اقتصادي

تقاطع غیرهمسطح محور شهید رجایی با مشارکت صنایع غرب بندرعباس احداث می شود


تقاطع غیر همسطع محور بندرشهید رجایی با مشارکت شرکت ساخت و توسعه زیربنای های حمل و نقل کشور، سازمان راهداری، - ایسنا/هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: تقاطع غیر همسطع محور بندرشهید رجایی با مشارکت شرکت ساخت و توسعه زیربنای های حمل و نقل کشور، سازمان راهداری، بنادر و صنایع مستقر در غرب بندرعباس ساخته می شود.

عباس کمالی صبح امروز (اول شهریورماه) در بازدید از‎ پروژه تقاطع غیر همسطح محور بندرشهید رجایی بندرعباس به جزییات و اهداف اجرای این پروژه اشاره و اظهار کرد: این پروژه از لحاظ نوع ساخت در هرمزگان بی نظیر است که بخشی از اعتبار این طرح با مشارکت شرکت ساخت و توسعه زیربنای های حمل و نقل کشور، سازمان راهداری، بنادر و صنایع مستقر در غرب بندرعباس تامین می شود.

وی با تاکید به اهمیت و حساسیت پروژه، اظهار کرد: ایفای تعهدات طرفین تفاهم نامه موجب می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن مطابق با برنامه زمان بندی پیش بینی شده پروژه تکمیل و مورد استفاده مردم شریف استان و همه استفاده کنندگان در سطح ملی قرار گیرد.

‎کمالی با اشاره شعاع کم میدان سایت در ورودی غربی شهر بندرعباس عنوان کرد: ارتقاء ایمنی، کاهش گره ترافیکی میدان باهنر و میدان سایت، کاهش مدت زمان سفر کارکنان صنایع غرب به شهر، تسهیل حمل و نقل کالا و تولیدات صنایع فلزی و نفتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهمسطح محور شهید رجایی با مشارکت صنایع غرب بندرعباس احداث می شود

تقاطع غیرهمسطح محور شهید رجایی با مشارکت صنایع غرب بندرعباس احداث می شود