مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-01سياسي

مسؤولان برای رفع مشکلات مجاهدانه تلاش کنند


تا رفع مشکلات و کارآمد شدن کامل نظام، مسؤولان باید مجاهدانه و شبانه روزی کار کنند چرا که گاهی یک نظام کارآمد است اما مردم در آن احساس ناکارآمدی می کنند و دشمن روی این موضوع سرمایه گذاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه نایین ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: در این دیدار رهبر انقلاب از عملکرد دولت در سیاست خارجی، مردمی بودن دولت، کارهای زیربنایی و رشد شاخص های کلان اقتصادی ابراز رضایت کردند.

وی ادامه داد: رهبری، دولتی ها را نسبت به توجه بیشتر به مسئله اقتصاد و فرهنگ و همچنین شعار سال توصیه کردند و فرمودند که مشکلات معیشتی مانند گرانی مسکن و اجاره خانه باعث می شود که زحمات و کارهای خوب دولت تحت الشعاع قرار گیرد و از چشم ها دور بماند.

مطهرخو افزود: کارهای فراوانی در این دولت انجام شده اما آن طور که باید به جامعه منعکس نشده و بسیاری از مردم خبر ندارند که چه اتفاقات بزرگی در این دولت رقم خورده است و این موضوع مهم نیز مورد تاکید رهبری در این دیدار بود.

امام جمعه نایین به خدمات و کارهای مهم این دولت پرداخت و عنوان کرد: از جمله کارهای بزرگ این دولت می توان به رشد چهار درصدی تولید، کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان برای رفع مشکلات مجاهدانه تلاش کنند

مسؤولان برای رفع مشکلات مجاهدانه تلاش کنند