مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 23:302023-08-24سياسي

دولت سیزدهم اجازه عبور از خط قرمزها را به دشمن نمی دهد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در این دولت، در حوزه سیاست خارجی شجاعانه مقابل دشمن ایستاده ایم و اجازه عبور از خط قرمز ها داده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای دولت شهرستان دهاقان ضمن گرامی داشت ایام اربعین و هفته دولت اظهار داشت: توجه به نام و یاد شهدا ارزش بسیار زیادی دارد، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

  وی بیان کرد: موضوعی که باید در محافل مربوط به شهدا و یادواره های شهدا مدنظر قرار بگیرد؛ چرایی شهادت و هدف از قدم نهادن در این مسیر است.

  جان نثاری با اشاره به اینکه شهدا نیز مانند همه ما انسان های معمولی بوده اند، گفت: مسئله ای که به صورت خاص در شهدا دیده می شد، اکسیر تبعیت از امام و رهبری و همچنین ولایت مداری بود.

   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: بعضی از افرادی که هیچ اطلاعاتی درباره صحنه و میدان ایثار و شهادت ندارند، درباره شهدا و شیوه کار آن ها تفسیر های غلطی را انجام می دهند، نباید به این تفسیرهای غلط توجهی شود.

  وی با اشاره به موضوع جرأت و غیرت شهدا گفت: شهدای ما با اقتدار تمام و بدون هیچ گونه ترسی برای برقراری نظم و امنیت در عرصه ها حضور پیدا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم اجازه عبور از خط قرمزها را به دشمن نمی دهد

دولت سیزدهم اجازه عبور از خط قرمزها را به دشمن نمی دهد