مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-06اجتماعي

آماده باش پلیس قزوین برای خدمتگزاری به زائرین اربعین در محورهای استان


رییس پلیس راه استان قزوین از آماده باش کامل پلیس برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در محورهای استان تا پایان تعطیلات خبر داد.

- سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به موج بازگشت زائرین اربعین از روز گذشته و امروز اظهار کرد: زائرین استان همدان از آوج وارد محورهای استان قزوین می شوند که در حال حاضر ترافیک به صورت نیمه سنگین و روان است.

   وی افزود: از زائرین اربعین درخواست می شود قبل از حرکت به سمت استان های خود حتما در موکب ها و استراحتگاه های تعیین شده حاشیه راه ها استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی، وارد محورها نشوند.

  رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه بین 6 تا هشت ساعت طول می کشد تا زائرین اربعین به مقصدشان یعنی استان قزوین و استان همدان و.

برسند، نیاز است رانندگان در بین راه هر 20 دقیقه یک بار استراحت کنند و این مهم ضروری را جدی بگیرند و باید بدانند در صورتی که با خستگی و خواب آلودگی رانندگی کنند احتمال وقوع تصادفات و واژگونی خودروها وجود خواهد داشت.

ذاکری منش بیان کرد: با توجه به اینکه پلیس راهور استان قزوین تا پایان تعطیلات در آماده باش کامل در محورها مستقر است، زیرساخت های لازم برای حضور پلیس در محورها برای خدمت به زائرین اربعین تقویت شده و استان قزوین برای خدمتگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش پلیس قزوین برای خدمتگزاری به زائرین اربعین در محورهای استان

آماده باش پلیس قزوین برای خدمتگزاری به زائرین اربعین در محورهای استان