مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-20اقتصادي

برخی بخشنامه های اقتصادی بدون پشتوانه کارشناسی صادر می شود


رییس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به بخشنامه اخیر سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر تعلیق کارت های بازرگانی گفت: برخی بخشنامه ها بدون پشتوانه کارشناسی صادر می شود و همین موضوع موجب وارد شدن صدمات جدی به اقتصاد، - ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به بخشنامه اخیر سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر تعلیق کارت های بازرگانی گفت: برخی بخشنامه ها بدون پشتوانه کارشناسی صادر می شود و همین موضوع موجب وارد شدن صدمات جدی به اقتصاد، تولید و صادرات کشور شده است.

هفتادمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس امروز 29 شهریور با حضور استاندار فارس، رییس اتاق بازرگانی، اعضای دولتی و بخش خصوصی شورای گفتگوی استان و همچنین مدیران کل دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با دو پیش از دستور و نگاهی بر وضعیت سرمایه گذاری در ایران و ارائه گزارش شاخص مدیران خرید(شامخ) مرداد 1402 و دو دستور جلسه عدم پذیرش لیست بیمه پیمانکاران که صورت وضعیت از کارفرما دریافت نکرده اند، توسط سازمان تامین اجتماعی و مشکلات صادرکنندگان در سامانه جامع برگزار شد.

در این جلسه رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: بر اساس بخشنامه سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر تعلیق کارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی بخشنامه های اقتصادی بدون پشتوانه کارشناسی صادر می شود

برخی بخشنامه های اقتصادی بدون پشتوانه کارشناسی صادر می شود