مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:202023-08-23اقتصادي

شبکه گاز مشهد را به عنوان پایلوت کشوری هوشمند خواهیم کرد


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: کارهایی را در زمینه هوش مصنوعی شروع کرده ایم و شبکه گاز مشهد را به عنوان پایلوت کشوری هوشمند خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: کارهایی را در زمینه هوش مصنوعی شروع کرده ایم و شبکه گاز مشهد را به عنوان پایلوت کشوری هوشمند خواهیم کرد.

حسن افتخاری در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم استفاده از نخبگان و دانشگاهیان در صنعت گاز، اظهار کرد: باید راه حل تمام مشکلات ما در حوزه گاز از سمت نخبگان ارائه شود.

در خراسان رضوی نخبه هایی داریم که بی بدیل هستند و ما در تمام حوزه ها به همکاری با نخبگان نیاز داریم.

وی با بیان اینکه ما همواره سعی کرده ایم در حوزه ساخت تجهیزات با مراکز مختلف همکاری کنیم، افزود: یک نمونه از همکاری های ما با جهاددانشگاهی و دانشگاه است، در چند سال گذشته یکی از معضلات ما صدای بالای ایستگاه های تقلیل فشار گاز بود، بنابراین یک پروژه پژوهشی با جهاد دانشگاهی و دانشگاه تعریف کردیم و نخبگان توانستند با ساخت دستگاه سایلنسر، این مشکل را در مشهد حل کنند و اکنون در کل کشور از این وسیله استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به دیگر همکاری های این سازمان با مراکز دانشگاهی، عنوان کرد: گازی که خارج از شهرها تولید می شود، بو ندارد و زمانی که ما گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه گاز مشهد را به عنوان پایلوت کشوری هوشمند خواهیم کرد

شبکه گاز مشهد را به عنوان پایلوت کشوری هوشمند خواهیم کرد