مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-13سياسي

آغاز بکار رسمی«داشبورد مدیریتی اجتماعی کشور»/ دسترسی دستگاهها به اطلاعات اجتماعی


رییس سازمان امور اجتماعی کشور از آغاز بکار رسمی داشبورد مدیریتی اجتماعی کشور برای بارگذاری داده های استاندارد سازی شده 35 دستگاه مرتبط در حوزه اجتماعی و بهره گیری از این داده ها خبر داد.

- آغاز بکار رسمی داشبورد مدیریتی اجتماعی کشور / دسترسی دستگاهها به اطلاعات اجتماعی رییس سازمان امور اجتماعی کشور از آغاز بکار رسمی داشبورد مدیریتی اجتماعی کشور برای بارگذاری داده های استاندارد سازی شده 35 دستگاه مرتبط در حوزه اجتماعی و بهره گیری از این داده ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عباسی در حاشیه برگزاری گردهمایی استقرار نظام جامع رصد اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد تشکیل شبکه تعاملی واحد هستیم که با حضور 35 دستگاه کشور در راستای ایجاد همکاری و ضرورت انسجام بخشی داده ها و همچنین استانداردسازی داده ها و اطلاعات برای مراکز علمی و پژوهشی و همچنین نظام تصمیم سازی کشور هستیم.

وی افزود: با تمرکز داده های استانداردسازی شده هم اندیشمندان و پژوهشگران می توانند از این داده ها استفاده کنند و هم نیازمندی مسئولین و تصمیم سازان برای وجود اطلاعات جامع و متقن برطرف می شود قطعا تصمیم سازان نیازمند داده های استانداردسازی شده در حوزه اجتماعی هستند تا با نگاه به آینده برنامه ریزی های دقیق صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار رسمی«داشبورد مدیریتی اجتماعی کشور»/ دسترسی دستگاهها به اطلاعات اجتماعی

آغاز بکار رسمی«داشبورد مدیریتی اجتماعی کشور»/ دسترسی دستگاهها به اطلاعات اجتماعی