مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-20سياسي

بیش از 2هزار پروژه خرد و کلان در کلان شهر شیراز در حال اجراست


شهردار شیراز با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس این از اجرای بیش از 2 هزار پروژه خرد و کلان در سطح این کلان شهر اشاره و عنوان کرد: این کلان شهر بر ریل سازندگی قرارگرفته او این دوره مدیریت شهری در عرصه عمرانی و سازندگی جلودار تمامی ادوار شهرداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نشست شورای مدیران شهرداری این کلان شهر با هدف بررسی برنامه ها و مسائل مدیریت شهری جهت تسریع درروند خدمات رسانی در ابعاد مختلف و ایجاد رضایت مردمی با حضور شهردار، محمود صفایی عضو شورای اسلامی شهر، آرش فرج زاده قائم مقام شهردار، معاونین و دیگر مدیران ارشد شهرداری برگزار شد.

شهردار کلان شهر شیراز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و افتخارآفرینی رزمندگان اسلام، بر لزوم فضاسازی شهری متناسب با این هفته در شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) تأکید و بیان کرد: امروز همه ما مرهون مجاهدت ها، دلاوری ها، تلاش شهدا و ایثارگرانی هستیم که در جبهه های هشت ساله دفاع مقدس جانانه برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کردند.

 از تلاش شبانه روزی مدیران و عوامل اجرایی در فعالیت های مهمی نظیر لوله گذاری محور دروازه قرآن و تعریض پل سلمان فارسی تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2هزار پروژه خرد و کلان در کلان شهر شیراز در حال اجراست

بیش از 2هزار پروژه خرد و کلان در کلان شهر شیراز در حال اجراست