مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-30سياسي

امسال 1625 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان ایجاد شده است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته 24 هزار فرصت شغلی در سطح استان ایجاد شد و امسال نیز تاکنون 1625 فرصت شغلی ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سیدمهدی عبادی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در جمع اصحاب رسانه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهادی است که نه تنها در خدمت جامعه مددجویی، بلکه در خدمت کل جامعه نیازمندان است و خدمات آن شامل افراد غیر تحت پوشش نیز می شود.

وی با اشاره به برخی از خدمات این نهاد در حوزه حمایت و سلامت خانواده بیان کرد: یکی از مهمترین خدمات کمیته امداد، کمک به امر ازدواج جوانان از طریق اهدای جهیزیه است که در این خصوص، سال گذشته 9 هزار و 211 سری جهیزیه بین نوعروسان توزیع شد.

عبادی اظهار کرد: در سال جاری نیز تاکنون 4 هزار و 728 سری جهیزیه توزیع شده و 5 هزار و 994 سری جهیزیه نیز آماده است که تا پایان سال توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون بیش از 165 میلیارد تومان جهت تأمین و توزیع جهیزیه هزینه شده است، خاطرنشان کرد: امروز هیچ نوعروس مددجویی در سطح استان نداریم که در انتظار دریافت جهیزیه باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: همچنین در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از 5 هزار کالا شامل یخچال، مخزن ذخیره آب، بخاری و کولر آبی با ارزش بالغ بر 30 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 1625 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان ایجاد شده است

امسال 1625 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان ایجاد شده است