مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-20سياسي

قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می کند


معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می کند حرکت به سمت توسعه همه جانبه نیاز جدی به توسعه و ارتقاء سرمایه انسانی دارد.

- معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می کند ایسنا/هرمزگان معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می کند حرکت به سمت توسعه همه جانبه نیاز جدی به توسعه و ارتقاء سرمایه انسانی دارد.

اسدالله احمدی در گفت وگو با ایسنا، افزود: جمعیت جوان به عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشورها به شمار می رود و نیروی مولد و جوان به عنوان یکی از پایه های اصلی قدرت و رشد اقتصادی، اجتماعی کشورها محسوب می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می کند حرکت به سمت توسعه همه جانبه نیاز جدی به توسعه و ارتقاء سرمایه انسانی دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز از ابتدای سال 1401 با تشکیل دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت اقدام به برگزاری 22 قرارگاه دانشگاهی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می کند

قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می کند