مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-16حوادث

اقدام به موقع پلیس راه کنگان در جلوگیری از یک فاجعه


رییس پلیس راه استان بوشهر از اقدام به موقع همکارانش در شهرستان کنگان خبر داد که با اقدام به موقع از آتش گرفتن یک تانکر حامل گاز ال پی جی و خطر انفجار جلوگیری و از آتش سوزی گسترده ممانعت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ صادق مزارعی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در گشت پلیس راه کنگان حین گشت در محور جم - سیراف در جنوب استان بوشهر، یک دستگاه تریلی حامل گاز ال پی جی که لاستیک آن در حال آتش سوزی بود را متوقف کردند.

وی افزود: همکاران ما ابتدا با مطلع کردن راننده از آتش گرفتن لاستیک خودرو و توقف در محل مناسب با استفاده از کپسول آتش نشانی موجود در خودرو سازمانی و کمک گرفتن از سایر خودروهای عبوری قبل از سرایت آتش به نقاط قابل انفجار تانکر، آتش را مهار کردند.

رییس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: تا رسیدن مأموران آتش نشانی با استفاده از دو تیم گشتی پلیس راه و تا حصول اطمینان از رفع خطر در خصوص اعمال محدودیت تردد در محور مذکور اقدام شد.

مزارعی ادامه داد: با حضور خودروهای آتش نشانی وضعیت تانکر گاز تثبیت و تا رفع نقص کامل به پارکینگ مناسب هدایت شد.

وی یادآور شد: در صورت ورود نکردن به موقع پلیس، امکام اشتعال کامل و انفجار خودرو دور از ذهن نبود که ضمن به خطر انداختن جان راننده می توانست آسیب های جدی به رانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام به موقع پلیس راه کنگان در جلوگیری از یک فاجعه

اقدام به موقع پلیس راه کنگان در جلوگیری از یک فاجعه