مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-02سياسي

امام جمعه شهرری: زیرساخت ها برای میزبانی از جاماندگان اربعین فراهم شود


امکانات یک شهر برای میزبانی از جمعیت میلیونی جاماندگان اربعین کافی نیست و باید از ظرفیت های دستگاه ها و سازمان های مختلف، - حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به پیاده روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: چند سالی است که در روز اربعین افرادی که نتوانسته اند به پیاده روی اربعین در کربلای عراق بروند، خود را به کربلای ایران و قبله تهران می رسانند تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را در شهرری زیارت کنند.

وی افزود: بعد از پیاده روی اربعین در کربلا، بزرگترین راهپیمایی ، در پایتخت برگزار می شود که مردم از تهران به سمت شهرری حرکت می کنند که از کارهای بسیار ارزشمند معنوی است زیرا براساس روایات ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) برابر با زیارت اباعبدالله(ع) است.

  امام جمعه شهرری با اشاره به آمادگی دستگاه های مختلف شهرستان ری برای میزبانی از زائران اربعین گفت: کمیته های ستاد اربعین شهرستان تشکیل شده و جلسات مختلفی با حضور تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، فرماندار، شهردار و سایر مسؤولان برگزار و تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به پیش بینی میلیونی زائران در مراسم جاماندگان، ادامه داد: باید ظرفیت شهرستان سنجیده شود و زیرساخت های لازم برای میزبانی از این میزان زائر فراهم شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرری: زیرساخت ها برای میزبانی از جاماندگان اربعین فراهم شود

امام جمعه شهرری: زیرساخت ها برای میزبانی از جاماندگان اربعین فراهم شود