مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:002023-08-26فناوري

بهره برداری از 68 طرح مخابراتی یزد در هفته دولت


به مناسبت هفته دولت 68 طرح مخابراتی و همراه اول در استان یزد با سرمایه ای بالغ بر 451 میلیارد ریال در زمینه های تاسیس، - ایسنا/یزد مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: به مناسبت هفته دولت 68 طرح مخابراتی و همراه اول در استان یزد با سرمایه ای بالغ بر 451 میلیارد ریال در زمینه های تاسیس، توسعه، نصب در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

محمدرضا زارع با اشاره به لزوم تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان، گفت: اجرای طرح فیبرنوری یکی از اقدامات مهم مخابرات منطقه در سال جاری است که تاکنون بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرستان های استان ایجاد شده است و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص دیگر طرح های هفته دولت، افزود: این طرح ها شامل تاسیس و توسعه و جایگزینی کافو نوری در 9 مرکز، اجرای شبکه کابل و فیبرنوری در 6 مرکز، اجرای فیبرنوری سایت BTS، تاسیس سامانه BTS (USO)، تعویض دکل سایت، تاسیس، توسعه و افزایش تکنولوژی 23 سامانه BTS و ایجاد بستر سرویس اینترنت پرسرعت TD LTE تلفن همراه است.

مدیر مخابرات منطقه یزد همچنین افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتای کافونوری، افزایش ظرفیت سرویس دهی به مشترکین آنلاین ADSL، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 68 طرح مخابراتی یزد در هفته دولت

بهره برداری از 68 طرح مخابراتی یزد در هفته دولت