مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-05ورزشي

بحران کمبود سرانه ورزشی استان البرز به «اسکیت» رسید


یکی از معضلات امروز ورزش البرز، بحران سرانه ورزشی است؛ در این میان ورزش اسکیت از جمله رشته های پر طرفداری است که جای خالی فضای تخصصی آن در البرز احساس می شود.

- خبرگزاری فارس-محمدرضا ولی زاده: سومین و آخرین مرحله از مسابقات کشوری آزاد اسکیت سرعت برگزار شد و روند موفقیت های ورزشکاران البرزی پس از کسب 8 مدال رنگارنگ با مجموعِ 11 طلا، 13 نقره و 12 برنز تداوم یافت.

هرچند این نتایج درخشان درحالی رقم خورده که در سالیان اخیر، اسکیت بازانِ البرزی حتی از داشتنِ یک پیست استاندارد در سطح استان نیز محروم بوده اند.

   تاثیر افزایشِ زیرساخت های ورزشی بر سلامت جامعه بی تردید، اهمیتِ افزایش زیرساخت ها، تنها در تاثیر مثبت مشارکتِ ورزشی بر سلامت جامعه است، چرا که ایجاد زیرساخت های ورزشی برای عموم مردم و توسعه ورزش های همگانی موجب افزایش سلامت و تزریق حس نشاط و شادمانی در جامعه می شود و استمرار آن بسیاری از مشکلات روحی و اجتماعیِ امروز را از میان خواهد برد.

در این بین شوربختانه، ایرانِ کوچک ما، سالیانی ست که از نظر سرانه اماکن ورزشی دچار کمبود های جدی شده که بخش اعظم آن می تواند مرتبط با عدم تکمیل پروژه های ورزشی باشد و بحرانِ امروز در فقدان پیستِ اسکیت استاندارد را نیز باید در زمره این عدم تناسبِ امکاناتِ استان با نیاز جامعه ورزشِ البرز قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کمبود سرانه ورزشی استان البرز به «اسکیت» رسید

بحران کمبود سرانه ورزشی استان البرز به «اسکیت» رسید