مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-13حوادث

دستگیری 3 نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف خودروی بنز سی300 قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان رامسر خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف خودروی بنز سی300 قاچاق به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رامسر همگام با کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو بنز سی 300 را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک راننده و استعلام های به عمل آمده مشخص شد، این خودرو فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شد که با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی، خودرو مورد نظر توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار مفخمی با بیان این که کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را بالغ بر100 میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که سامانه مرکز فوریت های پلیسی110به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و پیام های مردمی است، از شهروندان خواست؛ هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق را از طریق شماره تلفن110 به پلیس اعلام تا با متخلفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری

دستگیری 3 نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری