مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-30دانش

چطور در دانشگاه سمنان بورسیه صنعتی شویم؟


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان گفت: 39 نفر از دانشجویان نوورود سال تحصیلی 1402-1403 در قالب طرح «بورسیه صنعتی» در هفت رشته تحصیلی در دانشگاه سمنان پذیرش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فرشاد ورامینیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان اظهار کرد: با هدف اشتغال دانشجویان با استعداد و نخبه علمی در واحدهای صنعتی منطقه و با حمایت بنیاد نخبگان استان سمنان، 39 نفر از دانشجویان نو ورود سال تحصیلی 1402-1403 در قالب طرح بورسیه صنعتی در هفت رشته تحصیلی در دانشگاه سمنان پذیرش می شوند.

وی تصریح کرد: از اهداف این طرح، می توان به شناسایی، هدایت، توانمندسازی، جذب و نگهداشت سرمایه انسانی مستعد برتر و نخبه در واحدهای اقتصادی کشور، آموزش مهارت های لازم و مرتبط با نیازهای واحدهای اقتصادی به استعدادهای برتر، ارتقای توانمندی های عملی و فنی استعدادهای برتر، از طریق ارتباط مستمر آنان با واحدهای اقتصادی، استفاده از ظرفیت های اجتماع نخبگانی برای ارتقای فعالیت های واحدهای اقتصادی از مشمولان این شیوه نامه اشاره کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از بورسیه صنعتی باید یکی از شرایط ذیل را دارا باشند: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور در دانشگاه سمنان بورسیه صنعتی شویم؟

چطور در دانشگاه سمنان بورسیه صنعتی شویم؟