مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:252023-08-30اقتصادي

بهره برداری از 2 پروژه در بخش کشاورزی و بازگشایی مجدد سینمای کاشمر


در آخرین از هفته دولت علاوه بر بهره برداری از 2 پروژه در بخش کشاورزی کاشمر، سینمای این شهر که 15 ماه قبل دچار حریق شده بود، پس از بازسازی امروز در مراسمی بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، در مراسم افتتاح و بهره برداری از طرح توسعه بسته بندی گلاب و عرقیات گیاهی مدیر این مجموعه گفت: فاز نخست مرکز گیاهان دارویی و کارخانه گلاب و عرقیات گیاهی در زمینی به مساحت هزار و 845 متر مربع و زیربنای 485 متر مربع افتتاح شده است.

ملیحه نساج خیابانی با اذعان به اینکه امروز طرح توسعه بسته بندی گلاب و عرقیات گیاهی با خرید تجهیزات به روز افتتاح شده است، بیان کرد: در مجموع تا کنون 109 میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی این مجموعه هزینه شده است، که تنها 9 میلیارد آن تسهیلات قرض الحسنه ای بود که از محل اعتبارات اشتغال روستایی از صندوق کارآفرینی امید دریافت کرده ایم.

وی با اشاره به ظرفیت تولید سالانه 2 هزار و 500 تن عرقیات و اشتغال فراهم شده برای  7 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه محصول کشاورزی منطقه انگور است، مجوز تولید و بسته بندی آبغوره و شیره انگور را نیز دریافت کردیم تا در آینده ای نزدیک با فعال کردن این خط تولیدی بتوانیم در حوزه برندینگ آبغوره و شیره انگور کاشمر گامی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 پروژه در بخش کشاورزی و بازگشایی مجدد سینمای کاشمر

بهره برداری از 2 پروژه در بخش کشاورزی و بازگشایی مجدد سینمای کاشمر