مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-12سياسي

امیر الهامی: عرصه جنگ نرم نیازمند استفاده از دانش و فناوری روز است


جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان این که عرصه جنگ نرم، نیازمند جهاد علمی و استفاده از دانش و فناوری روز است، گفت: اقتدار دفاعی و توانمندی نیرو های مسلح ما امروز مبتنی بر استفاده از دانش متخصصان و نخبگان داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان بیست و یکمین دوره جامعه پذیری نظامی مشترک دانشگاه های افسری ارتش در مرکز آموزش 01 شهیدان سرباز نزاجا، با اشاره به رمز ماندگار شدن واقعه کربلا در تاریخ، گفت: رمز ماندگار شدن واقعه کربلا، نشأت گرفته از فداکاری و از خودگذشتگی بی بدیل اهل بیت و اصحاب وفادار حضرت اباعبدالله(ع) برای انتقال مفهوم اسلام ناب است که به شجاعت، صبر و ولایت مداری معنای تازه ای بخشیدند.

وی با بیان این که تاریخ غنی دوران دفاع مقدس، پر از صحنه های جان فشانی رزمندگانی است که نام انقلاب اسلامی و خود را در پهنه تاریخ به ثبت رساندند، تصریح کرد: انتقال مفاهیم بی نظیر دوران دفاع مقدس به نسل های آینده، با توجه به میدان جنگ نرم امروزی، نوعی جهاد تبیین محسوب می شود که وظیفه ای مهم برای همگان است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان این که عرصه جنگ نرم نیازمند جهاد علمی و استفاده از دانش و فناوری روز است، گفت: اقتدار دفاعی و توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر الهامی: عرصه جنگ نرم نیازمند استفاده از دانش و فناوری روز است

امیر الهامی: عرصه جنگ نرم نیازمند استفاده از دانش و فناوری روز است