مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-24سياسي

احداث 9 واحد ثبتی جدید در دستور کار قرار دارد


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: علاوه بر 7 واحد ثبتی که به تازگی افتتاح شد، احداث 9 واحد ثبتی دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت که هفته قوه قضاییه سال آینده افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم افتتاح 7 پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مطابق سفر رییس قوه قضاییه در اسفند ماه سال 1400 به استان سیستان و بلوچستان و بررسی های میدانی از شهرستان های مختلف این استان، نبود واحدهای ثبتی یکی از مشکلات و نواقص ملاحظه شده بود که این موضوع جز یکی از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا از طریق انعقاد تفاهم نامه با استانداری استان و تأمین زمین از سوی مسکن و شهرسازی، موفق به افتتاح 7 واحد ثبتی در شهرستان های میرجاوه، دلگان، مهرستان، گلشن، لاشار، فنوج و کنارک شدیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به پهنه قابل توجه استان سیستان و بلوچستان و بعد مسافت ادارات مختلف شهرستان های این استان، مراجعان شهرستان دلگان برای انجام امورات ثبتی باید با طی مسافت 153 کیلومتری به شهرستان ایرانشهر مراجعه می کردند ولی امروز با افتتاح این 7 واحد ثبتی در شهرستان های استان بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 9 واحد ثبتی جدید در دستور کار قرار دارد

احداث 9 واحد ثبتی جدید در دستور کار قرار دارد