مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-14اجتماعي

130 کودک کار کهگیلویه و بویراحمدی در پیاده روی اربعین شرکت کردند


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری اردوی دو روزه برای کودکان کار در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج با همکاری سازمان بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت دبیقی بر لزوم توجه بیشتر به کودکان کار از برگزاری کلاس های آسیب های اجتماعی و فرهنگی ،ورزشی در این دو روز خبر داد گفت :آموزش و پرورش استان با تمام ظرفیت های موجود در راه ریشه کن کردن معضلات این کودکان آمادگی همکاری با دستگاهای اجرایی معین در این ارتباط است.

دبیقی گفت: امسال 130دانش آموز به اردوی پیاده روی اربعین اعزام کردیم که تعداد زیادی از این تعداد کودکان کار و بی سرپرست و بد سرپرست بودند.

وی با بیان اینکه کودکان کار از میان معضلات اجتماعی مانند فقر اقتصادی و فرهنگی، مهاجرت، اعتیاد و طلاق به سطح خیابان می آیند، افزود: از طرفی کودکان کار از همان سنین ابتدای عمر در معرض انواع آسیب های اجتماعی مانند مواد مخدر و بزهکاری هستند و مساله مهم اینکه نتیجه این آسیب ها در بزرگسالی منجر به ارتکاب آنان به جرائم مختلف می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: در حوزه کودکان کار، ابتدا باید زیرساخت ها مهیا شود و سپس دستگاه های نظارتی، اجرایی، سازمان های مردم نهاد و تشکل ها در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 کودک کار کهگیلویه و بویراحمدی در پیاده روی اربعین شرکت کردند

130 کودک کار کهگیلویه و بویراحمدی در پیاده روی اربعین شرکت کردند