مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 19:202023-08-23سياسي

پایداری آب مشگین شهر تا ظهر فردا


تلاش بر این است تا ظهر فردا پایداری منابع آب در مشگین شهر را شاهد باشیم تا دغدغه مردم این شهرستان رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام محمدی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از عملیات مرمت و اصلاح شبکه آب مشگین شهر اظهار کرد: به دنبال تخریب 70 درصد مسیر انتقال آب از خیاوچایی به تصفیه خانه، قطعی آب را در 70 درصد محدوده مشگین شهر شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: در همان اولین روز اصلاح و مرمت خط انتقال، سعی شد تا یک پنجم اهالی مشگین شهر از آب با کیفیت بهره مند شده و چهار پنجم قطعی آب را در مشگین شهر شاهد بودیم.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر گفت: دیروز با اجرای خط انتقال موقت دو پنجم اهالی و امروز نیز چهار پنجم اهالی مشگین شهر از آب پایدار بهره مند شده و یک پنجم باقی مانده نیز تا ظهر فردا به تمام رسیده و پایداری نسبی آب را در مشگین شهر شاهد خواهیم بود.

محمدی افزود: با تلاش شبانه روزی کارشناسان و متخصصان آبفا و شرکت آب منطقه ای سعی بر پایداری منابع آب در مشگین شهر است تا در بلند مدت نیز انتقال آب از سد احمدبیگلو به مشگین شهر اتفاق افتاده و زمینه پایداری منابع آب مشگین شهر را در بلند مدت شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به دنبال قطعی آب در بسیاری از محلات مشگین به همت آبفای استان و همراهی خوب شهرهای همجوار 30 تانکر آبرسانی سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری آب مشگین شهر تا ظهر فردا

پایداری آب مشگین شهر تا ظهر فردا