مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-10بين الملل

سفر نخستین هیات تجاری اسراییل به عربستان


نمایندگان تجاری اسراییل دیدارهایی با نمایندگان شرکت نفت آرامکو، وزارت انرژی عربستان سعودی، شرکت برق عربستان سعودی و وزارت نفت و گاز بحرین داشتند.

- در شرایطی که دولت آمریکا تمامی تلاش خود را برای توافق سازش بین عربستان سعودی و اسراییل به کار گرفته و مقامات واشنگتن مدام به ریاض سفر می کنند، وبسایت اسراییلی آی 24 نیوز و همچنین روزنامه عرب زبان نیوپرس، مدعی حضور یک تیم تجاری اسراییلی در شهر الدمام در شرق عربستان سعودی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازتاب؛ این هیأت تجاری در آغاز ماه جاری میلادی برای حضور در کنفرانس دولتی امنیت سایبری وارد عربستان سعودی شده است؛ کنفرانسی که طی روزهای ششم و هفتم در شهر نفت خیز الدمام برگزار شد و روز گذشته به کار خود پایان داد.

فرانک ملول مدیر عامل رسانه آی 24 نیوز که خود در قالب این هیأت به عربستان سعودی سفر کرده بود، به این وبسایت گفت که مقامات سعودی با نیریت اوفیر کارفرما و پژوهشگر اسراییلی در حوره خاورمیانه تماس گرفته و از او خواسته بودند تا هیأتی را به سرپرستی خود به عربستان ببرد.

به گفته او افراد شرکت کننده در کنفرانس امنیت سایبری در شهر الدمام، با پاسپورت غیر اسراییلی وارد عربستان شده اند، اما در داخل کنفرانس همه می دانستند که آن ها اسراییلی هستند و با همین عنوان نیز معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نخستین هیات تجاری اسراییل به عربستان

سفر نخستین هیات تجاری اسراییل به عربستان