مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-29اقتصادي

افتتاح 9 پروژه راهداری با حضور استاندار زنجان


همزمان با هفته دولت 9 پروژه راهداری با حضور استاندار زنجان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در آیین بهره برداری از 9 پروژه راهداری که در محل کارخانه آسفالت برگزار شد، با تشریح اقدامات انجام شده برای راه اندازی این کارخانه اظهار کرد: راه اندازی این کارخانه با پیگیری مستمر محقق شده است که مزیت آن انجام درست کار است.

استاندار زنجان با بیان اینکه کارخانه آسفالت خرمدره روزی یک هزار و 500 تن آسفالت برای این مسیر تامین می کند، افزود: این اقدام منجر به حل بلندمدت مشکل تامین آسفالت خواهد شد.

  وی افزود: آن چیزی که رمز موفقیت مدیران استانی در این مقطع محسوب می شود، برنامه ریزی و پیگیری برای موفقیت کار است که در برخی مواقع همراه با ریسک هم هست.

گفتنی است، پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

روکش مقطعی آسفالت محور ترانزیت زنجان- میانه، کیلومتر صفر تا 106، آسفالت محور آستاکول- درام, لکه گیری مقطعی و روکش محورهای روستایی زرنان، کزبر و محور اسفجین- میرجان به طول 5.

5 کیلومتر ( با 50 درصد پیشرفت فیزیکی)، لکه گیری مقطعی و روکش آسفالت محور قواق علیا و سفلی و قرقان علیا و سفلی- کاروانسرا و یوسف آباد به طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 پروژه راهداری با حضور استاندار زنجان

افتتاح 9 پروژه راهداری با حضور استاندار زنجان