مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 20:362023-09-03اقتصادي

تعطیلی 4 تا 5 نمایشگاه خودرو در هفته به دلیل رکود بازار


حسین حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بازار خودرو در مشهد در حال حاضر در سکوت کامل به سر می برد و خرید و فروش فعلا به صفر رسیده است.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل مشهد در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه دارانی که مستاجر هستند به علت رکود بازار در حال جمع آوری هستند، گفت: با توجه به گرانی خودرو و عدم خرید و فروش، در هفته حدود 4 الی 5 نمایشگاه در مشهد جمع آوری می شوند.

وی در ادامه بیان کرد: ارزان ترین خودروی ایرانی کوییک با 310 میلیون و گران ترین خودرو نیز دناپلاس توربو با قیمت 800 میلیون تومان است.

حسینی خاطرنشان کرد: خودرو یک کالای سرمایه ای نیست و تنها در کشور ما این موضوع وجود دارد که خرید ملک و اتومبیل به عنوان کالای سرمایه ای محسوب می شود که اصلا صحیح نیست.

اگر سرمایه دار سرمایه خود را فراتر از این که نیاز ندارد در بازار خودرو سرمایه گذاری کند ما هیچ وقت دچار این تنش ها، نوسانات و افزایش قیمت نخواهیم شد.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل مشهد ادامه داد: یکی از علل افزایش خودرو بیشتر فضای مجازی است که ما در حال حاضر درگیر این موضوع شده ایم و ماشین های فرسوده را قیمت بالا به فروش می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 4 تا 5 نمایشگاه خودرو در هفته به دلیل رکود بازار

تعطیلی 4 تا 5 نمایشگاه خودرو در هفته به دلیل رکود بازار