مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-18سياسي

آقاجونِ حادثه تروریستی شاهچراغ خادم الشهدا بود


شهید احسان مرادی، شهید حادثه تروریستی شاهچراغ که به قول دخترانش خادم الشهدا بود و گوشه به گوشه زندگی اش ردی از خدا داشت حالا چند صباحی است مهمان عرشیان شده و از آن بالاها هوای دختران و همسرش را دارد.

- خبرگزاری فارس-همدان: هنوز اینقدر خبره کار نوشتن نشدم که داغ را از کنج دل دختری بچینم و به کلمه بدل کنم و بنویسم و تو و او و دیگری بخوانید داغ گُل کرده گوشه دلش را.

هنوز اینقدرها رمز و راز کلمه را نمی دانم که حکمت پشت و پناه پدرانه برای دختران را با حروف کنار هم پیوند دهم و خوراک خواننده کنم؛ هنوز فاصله بین نبودن و نداشتن کوه و التهاب چشمان زنی به سن و سال رسیده را نمی توانم با واژه پر کنم.

که حالا نوشتن از غمی یک ساله روی دوشم گذاشته شده؛ غمی که از راه دور به دختران بابایی و همسری وابسته تحمیل شد، غمی که بدون گناه تنها به واسطه زیارت و سیاحت نصیب این خانواده شد.

حکایت این غم یک ساله که سرد هم نشده به چهارم آبان ماه سال پیش برمی گردد و تصویر شکسته و خون آلود در آیینه کاری های حرم شاهچراغ؛ تصویری که خنجرگون قلب دختران پدری را شکافت و داغ به جا گذاشت.

سَر و سِر این داغ که لاله شد و پدر شهید، از قرار در پی اغتشاش و تروریست و حمله بی امان به زن و بچه مردم به دلشان نشست، حالا چرا و چطورش بماند اما در پی آشوب و بلبشوی دشمن، خانواده ای میان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاجونِ حادثه تروریستی شاهچراغ خادم الشهدا بود

آقاجونِ حادثه تروریستی شاهچراغ خادم الشهدا بود