مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-03اجتماعي

اعزام اکیپ های عملیات برق به مرز خسروی و قصرشیرین


پیام جوادی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قبل از اربعین سال جاری به منظور تامین برق و کمک رسانی به موکب ها در مرزهای منتهی به مسیرراهپیمایی زائرین اربعین حسینی، نیروهای عملیاتی به مرز خسروی و قصرشیرین اعزام شدند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان افزود: دو دستگاه خودروی عملیاتی مجهز و یک دستگاه خودروی بالابر نیز به منظور برق رسانی و تامین روشنایی در مرز خسروی و قصرشیرین مستقر شده اند.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی ها در این مسیر برگ زرینی در شناسنامه این شرکت خواهد بود که عزتمندانه در اختیار محبان و دوستداران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گذاشته شده است، خاطر نشان کرد:  7 نفر از همکاران حوزه عملیات شرکت توزیع برق استان در این روزها با ارائه خدمات برق رسانی به موکب ها و بهبود روشنایی منطقه در مرزخسروی و قصرشیرین به زائران حسینی ارائه خدمات می کنند.

تامین و اصلاح زیرساخت های برق مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در زنجان  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه با اشاره به آماده سازی شبکه های روشنایی معابر و توزیع برق مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در مسیر گاوازنگ زنجان، افزود: باهدف برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام اکیپ های عملیات برق به مرز خسروی و قصرشیرین

اعزام اکیپ های عملیات برق به مرز خسروی و قصرشیرین