مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:212023-09-04سياسي

قرارداد شهرداری با آب منطقه ای برای جلوگیری از ورود پسماند به تالاب عینک


محمد حسین واثق کارگرنیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه تالاب عینک رشت دارای چهار پهنه است، اظهار کرد: وجود این تالاب برای شهر رشت و منطقه عینک یک ظرفیت بسیار خوب محسوب می شود که متاسفانه در طول سالیان گذشته علیرغم اینکه طرح هایی در این باره پیشنهاد شد اما عملا اقدام موثری صورت نگرفت.

  وی با تاکید به اینکه یکی از اولویت های شورای ششم استفاده از ظرفیت های موجود رشت است، افزود: متاسفانه این تالاب زیبا به واسطه بی توجهی های صورت گرفته به مکانی برای تخلیه پسماند برخی از ساکنین تبدیل شده بود و این موضوع نیز مشکلات و نگرانی هایی را برای افراد ساکن و شهروندان ایجاد کرده بود.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انعقاد قرارداد مابین شهرداری رشت و آب منطقه ای گیلان بیان کرد: اخیرا قرار داد 10 ساله ای مابین آب منطقه ای گیلان و شهرداری رشت درباره تالاب عینک منعقد شد و پس از آن شهرداری رشت با ورود به موضوع تالاب عینک، نسبت به جذب پیمانکار به منظور احیاء و باز زنده سازی آن اقدام کرد.

کارگرنیا با بیان اینکه پیمانکار این پروژه با مبلغ بالغ بر یازده میلیارد تومان لایروبی پهنه سه آن را آغاز کرده است، گفت: با توجه به اینکه پهنه های اول و چهارم نیز در سال های گذشته لایروبی شده بود انتظار می رود با لایروبی پهنه سوم تقریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد شهرداری با آب منطقه ای برای جلوگیری از ورود پسماند به تالاب عینک

قرارداد شهرداری با آب منطقه ای برای جلوگیری از ورود پسماند به تالاب عینک