مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-25سياسي

رستمی صفا، بزرگ ترین بدهکار بخش غیردولتی


محمد رستمی صفا متهم اصلی پرونده گروه رستمی صفا به عنوان مالک یا ذینفع شرکت های متعدد داخلی و خارجی، از طریق تشکیل این شرکت ها، تسهیلات و اعتبارات کلان ارزی و ریالی دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از قوه قضاییه، صدور رأی گروه رستمی صفا، از سوی شعبه 2 دادگاه انقلاب اسلامی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران در اواخر ماه گذشته، واکنش های بسیاری درباره این پرونده و متهم اصلی آن یعنی محمد رستمی صفا در رسانه ها و فضای مجازی در پی داشت.

محمد رستمی صفا متهم اصلی پرونده گروه رستمی صفا به عنوان مالک یا ذینفع در بیش از 20 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی، از طریق تشکیل شرکت های متعدد و یا خرید سهام شرکت های دیگر، تحت عنوان اشخاص حقیقی و حقوقی با همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی وابسته از جمله فرزندان خود، در طول سال های 1381 تا 1387 تسهیلات و اعتبارات کلان ارزی و ریالی از نظام بانکی کشور دریافت کرده است.

طبق تحقیقات انجام شده از سوی نهادهای مربوطه همچون معاونت حقوقی سازمان اطلاعات سپاه و بازرسی کل کشور، گزارش ها و شکایت های بانک های شاکی، نظر هیأت کارشناسی دادگستری، دریافت این اعتبارات و تسهیلات در حالی انجام می شد که محمد رستمی صفا بخش اعظم این منابع مالی دریافتی را با ارائه اسناد متقلبانه و برای سرمایه گذاری شخصی در داخل و خارج کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی صفا، بزرگ ترین بدهکار بخش غیردولتی

رستمی صفا، بزرگ ترین بدهکار بخش غیردولتی