مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-29بين الملل

چگونه کشورهای خاورمیانه به سوژه جذابی برای هوش مصنوعی تبدیل شدند؟


رواج زبان عربی در بیشتر کشورهای منطقه خاورمیانه و همچنین میل شدید نسل جوان آنها به رسانه های دیجیتال، این منطقه را به بازاری مستعد و جذاب برای ورود فناوری هوش مصنوعی در عرصه ترجمه و دوبله محتوا بدل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رییس بخش رشد و بازاریابی استارتاپ بریتانیایی فعال در حوزه هوش مصنوعی، Papercup، بر این باور است که منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) بازاری بسیار جذاب برای استفاده از محتوای ترجمه یا دوبله شده به وسیله هوش مصنوعی است.

امیر جیربندی در مصاحبه ای که با پایگاه خبری المانیتور داشت، گفته است: محتوای ترجمه یا دوبله شده توسط هوش مصنوعی از زبان های دیگر به عربی شامل اخبار، محتوای ویدئویی و یا سرگرم کننده این قابلیت را دارند تا طیف وسعی از مخاطبان در این منطقه را به خود جذب کنند و علت این امر نیز بیشتر به دلیل رواج زبان عربی در خاورمیانه، حجم تقاضای بسیار بالا و همچنین میل شدید نسل عمدتا جوان این منطقه به محتوای دیجیتال است.

آینده تولیدمحتوای بصری در خاورمیانه در دستان هوش مصنوعی این فعال استارتاپی معتقد است که فناوری هوش مصنوعی می تواند موجب صرف جویی در هزینه شرکت های فعال در حوزه تولید محتوا شود، چرا که این شرکت ها به جای صرف هزینه های هنگفت برای تولید محتوای مجدد به زبان های دیگر و سرمایه گذاری برای جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کشورهای خاورمیانه به سوژه جذابی برای هوش مصنوعی تبدیل شدند؟

چگونه کشورهای خاورمیانه به سوژه جذابی برای هوش مصنوعی تبدیل شدند؟