مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-11اجتماعي

آمادگی ناوگان عمومی کرج برای آغاز سال تحصیلی


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت:در حال حاضر 155 دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف شهر فعال هستند و با برنامه ریزی صورت گرفته رونمایی از 12 دستگاه دیگر به زودی انجام می شود.

- ایسنا/البرز رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت:در حال حاضر 155 دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف شهر فعال هستند و با برنامه ریزی صورت گرفته رونمایی از 12 دستگاه دیگر به زودی انجام می شود.

محسن امیدوار حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نزدیکی ماه مهر و فصل مدارس اظهار کرد: طبق سنوات گذشته نیروهای این سازمان در آماده باش قرار دارند تا اقدامات لازم برای ضدعفونی و شست و شوی کامل اتوبوس های فعال در خطوط شهری را انجام دهند.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز ماه مهر اقدامات لازم برای فعالیت حداکثری ناوگان اتوبوسرانی در مناطق مختلف شهر صورت می گیرد، توضیح داد: تجربه سال های گذشته نشان می دهد که امسال نیز بخش زیادی از جابه جایی دانش آموزان و فرهنگیان در سطح شهر توسط ناوگان اتوبوسرانی انجام خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: در همین راستا بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی طبق روال هر سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با شروع فصل مدارس تلاش می شود تمرکز بیشتری برای افزایش اتوبوس در خطوط پرتردد شهر صورت بگیرد تا مسافران در کمترین زمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان عمومی کرج برای آغاز سال تحصیلی

آمادگی ناوگان عمومی کرج برای آغاز سال تحصیلی