مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-26ورزشي

آخرین وضعیت ملی پوشان کشتی قبل از جهانی صربستان


رقابت های جهانی و بازی های آسیایی درحالی اواخر شهریورماه و اوایل مهرماه در کشورهای صربستان و چین برگزار می شود که نمایندگان کشتی کشورمان در این مسابقات آخرین روزهای تمرینات خود را پشت سر می گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آزادکاران کشورمان که ملی پوشان آن در رقابت های جهانی مشخص شده اند و برای حضور در بازی های آسیایی نیز در 5 وزن نفرات اعزامی مشخص شده اند و فقط برای تعیین ملی پوش وزن 57 کیلوگرم در 6 شهریورماه مسابقات انتخابی برگزار می شود، تمرینات خود را تا روز 7 شهریورماه در کمپ تیم های ملی کشتی برگزار می کنند و پس از چند روز استراحت آخرین مرحله از تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی صربستان و بازی های آسیایی هانگژو آغاز خواهند کرد.

فرنگی کاران نیز تمرینات خود را از امروز آغاز خواهند کرد و این مرحله از تمرینات فرنگی کاران تا روز 11 شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز آخرین مرحله از اردوی خود را به منظور حضور در این دو رقابت مهم برگزار می نمایند.

بر اساس برنامه رقابت ها، قرعه کشی مسابقات کشتی آزاد رقابت های قهرمانی جهان روز جمعه 24 شهریورماه انجام و مسابقات اوزان 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم روزهای 25 و 26 شهریور، مسابقات اوزان 79، 92، 57 و 74 کیلوگرم روزهای 26 و 27 شهریور و مسابقات اوزان 65 و 97 کیلوگرم نیز روزهای دوشنبه و سه شنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ملی پوشان کشتی قبل از جهانی صربستان

آخرین وضعیت ملی پوشان کشتی قبل از جهانی صربستان