مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-10بين الملل

برنامه آلمان برای راه اندازی پایگاه دریایی ناتو در نزدیکی روسیه


در این مانور ناتو دو هفته ای بیش از 3 هزار سرباز از 14 کشور عضو پیمان آتلانتیک شمالی از جمله ایتالیا، فرانسه و کانادا و ایالات متحده آمریکا شرکت دارند / آلمان برای راه اندازی پایگاه دریایی ناتو در نزدیکی روسیه برنامه ریزی می کند.

- در این مانور ناتو دو هفته ای بیش از 3 هزار سرباز از 14 کشور عضو پیمان آتلانتیک شمالی از جمله ایتالیا، فرانسه و کانادا و ایالات متحده آمریکا شرکت دارند / آلمان برای راه اندازی پایگاه دریایی ناتو در نزدیکی روسیه برنامه ریزی می کند.

  آلمان به پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرده که از توانایی لازم برای فرماندهی نیروهایی دریایی با راه اندازی یک پایگاه اصلی در ساحل دریای بالتیک برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدویچه وله، ستاد کل فرماندهی که می تواند هدایت چنین مقرری را برعهده بگیرد، در هفته آینده فرماندهی رزمایش بزرگی تحت عنوان سواحل شمالی (Northern Coasts) را عهده دار است.

در این مانور دو هفته ای بیش از 3 هزار سرباز از 14 کشور عضو پیمان آتلانتیک شمالی از جمله ایتالیا، فرانسه و کانادا و ایالات متحده آمریکا شرکت دارند.

  یان کریستیان، دریاسالار نیروی دریایی آلمان یکشنبه 10 سپتامبر (19 شهریور) در این رابطه همچنین گفت: در حال حاضر نامه ای از سوی نیروی دریایی آلمان به نماینده فرماندهی ناتو در اروپا ارائه شده که ما در آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آلمان برای راه اندازی پایگاه دریایی ناتو در نزدیکی روسیه

برنامه آلمان برای راه اندازی پایگاه دریایی ناتو در نزدیکی روسیه