مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-31حوادث

دستگیری 3 باند سازمان یافته در حوزه قاچاق چوب در مازندران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ ساری از تشدید اقدامات حفاظتی خبر داد و گفت: در این راستا سه باند سازمان یافته قاچاق چوب در استان شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی علوی پیش از ظهر امروز نشست خبری به مناسبت هفته دولت، با اشاره به تشدید اقدامات حفاظتی در استان، اظهار کرد: در سال جاری با دوبرابر کردن گشت های حفاظتی، تلاش ها، پشتکار همکاران قضایی و نیروهای امنیتی توانستیم سه باند مخوف و سازمان یافته قاچاق چوب را شناسایی و دستگیر کنیم.

  وی با بیان اینکه ما سربازان امنیت زیستی کشور هستیم، گفت: امسال در تولید گندم خودکفا شدیم همه منوط به این است که ما خوب کار کنیم.

علوی تصریح کرد: در سال جاری 40درصد از اراضی شرق استان ما زیر کشت نرفت، در این راستا قرار شد تا سال 2030 هزار میلیارد درخت در کشور کاشته شود که سهم استان ما کاشت یک میلیارد درخت شد که کمکی به صنایع کشور است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ ساری یادآور شد: در سال جاری طرح درختکاری سواحل آزادشده را در دستور کار داریم تا بتوانیم شاهد سواحلی سبز باشیم.

وی گفت: حدود 20 درصد از جنگل ها در اختیار حفاظت محیط زیست قرار دارد و از اختیار منابع طبیعی استان خارج است، طرح های ما حفاظتی و مربوط به آبخیزداری است که امسال رشد چشمگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 باند سازمان یافته در حوزه قاچاق چوب در مازندران

دستگیری 3 باند سازمان یافته در حوزه قاچاق چوب در مازندران