مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-17سياسي

برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران در ترکمنستان پس از 8 سال وقفه


یازدهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی امروز به ریاست مهدی صفری معاون اقتصادی وزارت امور خارجه، معاونان و مدیران اجرایی عضو ستاد با دستور کار بررسی سازوکار تجارت تهاتری با کشورهای هدف و انجام هماهنگی های لازم جهت مشارکت در نمایشگاه تخصصی .

- یازدهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی امروز به ریاست مهدی صفری معاون اقتصادی وزارت امور خارجه، معاونان و مدیران اجرایی عضو ستاد با دستور کار "بررسی سازوکار تجارت تهاتری با کشورهای هدف و انجام هماهنگی های لازم جهت مشارکت در نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان ایران پروژه در ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای جلسه نماینده سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در حال حاضر در کنار مدل تهاتر کالا به کالا نوع دیگری از مکانیزم تهاتر با کشورهای هدف، تعریف شده است که تهاتر پایاپای وجه از طریق بانک های عامل در دو کشور است، افزود: برای تسهیل روند تهاتر و افزایش بهره وری نیاز به تدوین سازوکارهای مشخص، دقیق و اجرایی وجود دارد؛ با این حال این مکانیسم با برخی کشورها در آستانه عملیاتی شدن است.

وی ابراز امیدواری کرد با تشویق شرکت ها و سازمان های تجاری جهت استفاده از این روش در آینده ای نزدیک شاهد نتایج مثبت آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران در ترکمنستان پس از 8 سال وقفه

برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران در ترکمنستان پس از 8 سال وقفه